onsdag den 30. maj 2012

Hej
WOW skoleåret er gået stærkt. Jeg går i ottende klasse, men lige om lidt skal jeg i niende. Det er helt mærkeligt at tænke på at det i morgen er niendeklassernes sidste skoledag.
Nå emneskift. De fleste af jer har nok hørt om filmen "The hunger games" (på dansk "Dødsspillet"). Jeg har lige læst bogen. Normalt plejer jeg ikke at læse bøger i fritiden. Gode bøger finder jeg interessante, men ellers siger bøger mig næsten intet. Denne bog var virkelig god! Jeg læste den på mindre end et døgn... Jeg har ventet på den et par måneder på biblioteket, men det var alle dagene værd. jeg vil meget gerne anbefale den til alle. Jeg er nu i gang med toeren "Løbeild", det er også en virkelig god bog, men man skal lidt ind i bogen før den bliver virkelig spændende.

Edith

Ingen kommentarer:

Send en kommentar