mandag den 15. oktober 2012

Hej
Efter at havde været "limet til skærmen" da Felix Baumgartner sprang ud fra 38 kilometers højde i går, er jeg stadig chokeret. Hvorfor vælger en mand på 43 at springe så langt. Jamen det er jo ikke blot det at han får et kik og et overordenligt sug i maven, for det varer jo ved i 5 minutter, men det er jo også den risiko han tager. Hans nærmeste familie sidder foran skærmen og kan måske se ham slå en rekord, eller at han dør. Egoistisk.
Jeg sad med en dejlig kop varm chokolade i et helt kvarter, mens jeg ventede på at han ville springe. Det var lidt en mærkelig følelse jeg samtidig sad med i maven, da jeg ikke rigtig vidste om jeg skulle gå ud og lave popcorn. Tænk hvis manden døde, på åben skærm, og jeg så sad og spiste popcorn til. Det ville bestemt ikke være etisk korrekt. Jeg besluttede derfor at jeg IKKE skulle spiste noget til. Dette var ikke lørdags hygge.
Jeg fik et syg i maven da han sprang, men lidt efter gik det væk, da manden jo ligesom var i luften i 5 minutter, og jeg faktisk ikke kunne mærke forskel.
Personligt synes jeg, eller jeg tror ikke manden har særlig meget indhold i hans liv, hvis han har brug for at gøre sådan noget her.

Edith...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar