torsdag den 11. oktober 2012

Halløj, eller tjaa..
LOVE, KÆRLIGHED, så smuk, så uhåndgribelig og så uudholdelig!
Kærestesorger, livet er vel nok uretfærdigt. Faktisk var vi ikke kærester, vi har blot flirtet i et par måneder, og været sammen nogle gange. Men så kom, der pludselig et tredje jul...
Jeg håber at hans nye kæreste blir grim, og dum og lesbisk. Måske også kannibal eller kentaur, det ville være sejt. Ejj selvfølgelig ønsker jeg ikke det for min veninde, dog vel og mærke for min veninde. Vi taler ikke sammen lige p.t. og hver gang jeg jeg ser hun har skrevet en kommentar på facebook, logger jeg af, d.v.s. ret ofte.
Nu spiser jeg chokolade, og glæder mig til efterårsferien... So not true, hvad fanden skal jeg glædemig over? Ham som jeg troede jeg kunne lide, kunne lige pludselig lide en anden. Vi var sammen tidligere på ugen, men det var lidt anderledes, og jeg tror ikke jeg kun vil være venner.

Jeg føler mig styrende.. og har det som om at at er meget sort på hvidt. Jeg er overhovedet ikke fleksibel, eller glad på min venindes vegne.
gun bitch

Jeg ønsker at grave mig ned i et hul, og glemme det hele. Og så kunne det iøvrigt være fedt med et gavekort til ASOS. Ja det kunne være et plaster på tøjet.
Edith

Ingen kommentarer:

Send en kommentar