tirsdag den 27. marts 2012

Tegn på at jeg trænger til ferie:
1: Jeg sukker, hver gang jeg hører navnet på et et land, eller bare generelt ordet udlande..
2: Når jeg tror at jeg kommer tættere på Japan ved at spise sushi!
3: Når jeg tror at jeg kommer tættere på Mexico ved at se "paradise hotel"...
4: Når jeg lige for en sikkerheds skyld tjekker at mit pas ligger på sin plads. Skulle mine forældre overraske mig med en tur til udlandet, så ved jeg hvor passet er!
5: Jeg holder mig sund, så jeg på alle tidspunkter kan være klar til at tage på en aktiv ferie. Hvis klasseturen til Norge nu skulle komme tidligere.
6: Når jeg tæller ned til hvor lang tid der er til sommerferien.
7: Når jeg er så træt om søndagen, efter en travl hverdag, og en vild weekend, at jeg vågner kl. 4 om eftermiddagen.
8: Når jeg ønsker at købe de utallige varer som man kun kan købe på nettet i DK.
9: Jeg har allerede fundet en bog som jeg kan læse på en solrig strand.
10: Når jeg hører om andres ferie og bliver lidt misundelig....
(JEG GØR ALTSÅ IKKE ALLE DISSE TING)
Edith

Ingen kommentarer:

Send en kommentar